LlibresDigitals.cat
La llengua i la història són els botins
més preuats a l'hora de sotmetre un poble
Àngel Guimerà

Inici > Botiga > Ebooks > Les presons on triem viure
Ebook
Ampliar
Títol: Les presons on triem viure
Gènere: Sociologia
Editorial: Edicions 62
Autor: Doris Lessing


Resenya:

En un món insensibilitzat i globalitzat, ple d'opinions i d'informacions contradictòries, Doris Lessing ens transmet en aquest assaig la necessitat de qüestionar les grans ideologies i aborda una qüestió fonamental: com pensar per nosaltres mateixos i triar un camí, com mirar la nostra societat i a nosaltres mateixos amb ulls nous. Ens recorda que el futur de la humanitat passa per la capacitat de l'ésser humà d'analitzar-se, d'estudiar el seu comportament i aprendre del passat.

Amb claredat i senzillesa, i a partir d'històries extretes de la seva experiència personal, Lessing raona sobre les eines que tenim a l'abast per lluitar contra tots aquests problemes.



VenedorPreuFormatEnllaç
Amazon7.59 €KindleComprar

Autor
Font: mujeresdeempresa.com
Ampliar
Nom: Doris Lessing


Doris Lessing (1919, Pèrsia–Londres, 2013), fou una de les escriptores contemporànies méscèlebres i reconegudes del segle XX. Només tenia cinc anys quan els seus pares es vantraslladar a Rhodèsia ?l'actual Zimbàbue?. El 1949 va viatjar per primera vegada a Anglaterra,on va arribar amb el manuscrit de la seva primera novel·la sota el braç, The Grass is Singing(1950). D'entre la seva llarga i prolífica obra literària destaquen el cèlebre El quadern daurat(1962), llibre emblemàtic del feminisme dels anys seixanta i setanta, The Memoirs of a Survivor(1974), The Diary of a Good Neighbour (1983), La terrorista bona (1985), Històries de Londres(1992), Mara i Dann, una aventura (1999) i La Clivella (2008). La qualitat de la seva obra i laseva actitud profundament compromesa li van valdre nombrosos premis internacionals, com arael Premi Catalunya 1999, el Príncep d'Astúries 2001, i el Premi Nobel de Literatura 2007 "perla seva èpica narrativa de l'experiència femenina, que amb escepticisme, passió i podervisionari, ha sotmès a examen a una civilització desunida".

Alba Dedeu (Granollers, 1984) va estudiar Medicina a Barcelona i Florència. Es dedica a la traducció literària. Amb la seva primera obra, Gats al parc (2011), va guanyar el premi Mercè Rodoreda de contes i el Crítica Serra d'Or.


Categories relacionades
Gèneres:
Acció i aventura (13)
Antologies (1)
Antropologia (1)
Arquitectura (1)
Art i fotografía (1)
Assaig (8)
Autoajuda (2)
Biografia (14)
Ciència (13)
Ciència ficció (7)
Clàssics (10)
Còmics (2)
Contemporània (90)
Contes i proses (9)
Crítica literària (1)
Cuina (6)
Drama (7)
Dret (1)
Dret criminal (1)
Drets civils (1)
Economia (5)
Educació (5)
Emocions i sentiments (3)
Erotisme (7)
Espionatge (1)
Espiritualitat (2)
Esports (8)
Família/Relacions (12)
Fantasmes (12)
Fantàstic (28)
Fets reals (4)
Ficció (164)
Ficció bèl·lica (1)
Ficció clàssica (4)
Ficció històrica (17)
Filosofia (1)
Geografia (1)
Història (24)
Humor (8)
Industria (2)
Infantil (94)
Juvenil (108)
Medicina (1)
Misteri i suspens (23)
Mitologia (6)
Muntanya (16)
Música (1)
Nadal (7)
Narrativa (35)
Natura (2)
Negre (21)
Novel·la (52)
Periodisme (3)
Poesia (15)
Política (21)
Psicologia (1)
Relats (7)
Religió (10)
Romàntica (17)
Salut (4)
Sàtira (1)
Societat i cultura (6)
Sociologia (1)
Software i apps (1)
Teatre (8)
Terror (9)
Thriller (2)
Viatges (14)
Violí i violoncel (1)

Gratis (70)

Audiollibre (0)
Epub (53)
Kindle (500)
LIT (8)
Paper (36)
PDF (8)

Totes
Contacte     Anuncis     Forum     Avís legal