En un estat lliure,
llengua i ment han de ser lliures.
Cayo Suetonio

Llibres digitalsNovetatsMés VistosGratisAutorsUsuaris
Buscar
Espai d'usuari
Correu electrònic:
Clau:

Recordar clau

Registar-se
Gèneres
Assaig (6)
Biografia (6)
Ciència (15)
Clàssics (1)
Contes i proses (1)
Cuina (4)
Drama (4)
Educació (2)
Erotisme (5)
Esports (3)
Fantàstic (8)
Ficció (32)
Ficció històrica (4)
Filosofia (1)
Història (14)
Humor (5)
Infantil (9)
Juvenil (3)
Muntanya (16)
Narrativa (24)
Natura (2)
Negre (3)
Novel·la (32)
Poesia (9)
Política (10)
Relats (7)
Religió (3)
Romàntica (3)
Salut (2)
Teatre (1)
Viatges (6)


La fabulosa història de la senyora Wang


Ampliar portada
Gènere:Novel·la
Editorial:Meteora
Enllaç:Llibre
Autor:Gabriel Pernau
Resenya:
Aquesta obra, que es fonamenta en fets reals, narra l’apassionant història de Cristina Nubiola, una catalana que va viure a la Xina durant la primera meitat del segle XX. Cristina era una jove mare tarragonina que, el 1932, va quedar vídua prematurament. Al cap de poc temps, apareix a la seva vida Wang Rong, un xinès estudiós de les cultures europees de qual s’enamora bojament i amb qui fugirà fins a la Xina, deixant tota una vida al darrere, inclosa una filla de tres anys. Cristina viurà com a ciutadana xinesa les convulses dècades de 1930, 1940 i 1950, quan el gran país de l’Orient pateix la invasió japonesa, la Segona Guerra Mundial i l’ascens al poder dels comunistes.

La senyora Wang Fenglian, nom xinès de Cristina, va tornar al cap de molts anys a Catalunya. La recerca de Gabriel Pernau i el testimoni de les persones que la van conèixer ens ofereix un relat extraordinari d’integració, d’afany de superació i d’aventura en un país que fins fa ben poc era gairebé inaccessible per a una dona estrangera.
VenedorPreuFormatEnllaç
Edi.cat8.16 € 3.95 €EpubComprar
Amazon7.55 € 3.75 €Amazon KindleComprar
Afegir-lo a la llista de favorits
Gabriel Pernau
Gabriel Pernau (Barcelona, 1964) és periodista i col·labora habitualment a El Periódico de Catalunya. És autor dels llibres El somni català (La Campana, 1995), A la Xina amb bicicleta (La Campana, 1997), Tot Cuba amb bicicleta (La Campana, 1999), Barcelona i el cotxe, cent anys d’amor i odi (Lunwerg, 2001), Barcelona amb bicicleta (Columna, 2005), RACC, cent anys de passió (Balmes, 2006), Per terres d’Al·là (Brau, 2006), Sportman (RBA, 2008) i Descobrint Montilla (La Magrana, 2010). També és coautor dels llibres Locos por el Tour (RBA, 2003) i Les veus de la presó (Edhasa-La Campana, 2003) i d’algunes guies. A Meteora va publicar l’any 2003 Catalunya a pinyó fix, un volum sobre la història dels pioners del ciclisme a Catalunya.

Font de la foto: elperiodico.com.
Llibres del mateix l'autor
Gràcia
8.91 €
Llibres relacionats
No hi ha cap llibre relacionat.
Comentaris
adminEncara no hi ha cap comentari per aquest llibre.

anonim



Destacats
Catalunya. A la independència per la butxaca
Alfons Durán-Pich
9.90 - 13.34 €

Es perd el senyal
Joan Margarit
12.62 - 13.99 €
13.29 - 13.99 €

L'últim abat
Martí Gironell
2.49 - 9.99 €
9.49 - 9.99 €

Comença a correr i no paris
Pere Gomés
7.90 - 8.50 €

Brúixoles que busquen somriures perduts
Albert Espinosa
9.01 - 9.99 €
9.49 - 9.99 €

El moviment Hessel
Stéphane Hessel
9.01 - 9.99 €
9.49 - 9.99 €

Victus
Albert Sànchez Piñol
14.25 - 15.00 €

Bioko
Marc Pastor Pedron
9.49 - 9.99 €